Direct pojišťovna recenze: povinné ručení, cestovní pojištění a jiné

Adéla Ozomová

Publikováno 09. Prosince 2021

Obsah

,,Konečně normální pojišťovna“, tak zní motto Direct pojišťovny. Článek se zaměří na historii společnosti Direct a představí její produkty v sekci zaměřené na Direct pojišťovna recenze a zkušenosti. Závěr článku vypíše Direct pojišťovna pobočky a kontaktní adresy.

Direct pojišťovna

Direct pojišťovna působila v letech 2007 až 2012 pod názvem Direct pojišťovna a na trhu pojišťoven způsobila revoluci. Direct byla první pojišťovnou nabízející produkty online a přes telefon. Za nový inovativní přístup získala ocenění Pojišťovací inovátor. Později koupila značku Direct skupina VIGO Investments. Na podzim roku 2014 VIGO Investments koupila 100 % akcií pojišťovny Triglav, jež působila v České republice od roku 1996. O půl roku později Česká národní banka schválila převzetí pojišťovny a Triglav byla následně přejmenovaná na staronový název Direct pojišťovna.

Nejednalo se o pouhé přejmenování pojišťovny Triglav, nový Direct přišel s konceptem ,,pojišťovna pro lidi“. Bylo určeno, že bude možné sjednat pojištění ve vlastním prostoru a budou otevřeny Direct pojišťovna pobočky. První byla otevřena na podzim 2015 v Českých Budějovicích. Direct pojišťovna postupně uzavírala partnerství s jinými společnostmi a přidávala nové produkty pro své klienty. Koncem roku 2015 došlo ke strategickému partnerství s NN pojišťovnou, od března roku 2017 je možné uzavřít pojištění automobilu na pobočkách MONETA Money Bank.

Změny a inovace v Direct pojišťovně

Inovace Direct neopustily, roku 2019 se začala prodávat chytrá čidla Direct echo, která hlídají únik vody nebo pohyb na místech, kde si ho klient nepřeje (kupříkladu pohyb domovních dveří). V polovině roku 2020 přišlo na trh revoluční Zlevňující havarijko, havarijní pojištění, které samo zlevňuje podle toho, jak klesá cena vozu. Nejen Direct pojišťovna povinné ručení zkušenosti mluví o naprosto unikátním produktu na trhu. V březnu 2021 vzniklo Direct NEWS na YouTube, poté vznikl vlastní Direct autoservis v Praze a v neposlední řadě byl spuštěn nový Direct pojišťovna kontakt pro klienty – chat, ne však chatbot.

Direct pojišťovna je třetí nejrychleji rostoucí pojišťovna, která neustále získává ocenění za své produkty a přechází k ní stále více klientů. Direct pojišťovna nabízí zákonné pojištění i dobrovolné. Mezi zákonné patří povinné ručení, celým názvem pojištění odpovědnosti z provozu vozidla. Dalšími produkty jsou:

  • Pojištění pro firmy
  • Pojištění na cesty
  • Pojištění odpovědnosti
  • Pojištění majetku

Recenze Direct pojišťovna obvykle ukazuje, že produkty od Directu jsou oblíbenější ve srovnání s konkurenčními pojišťovnámi. Direct cestovní pojištění recenze vyšlo v klientském hodnocení lépe než Generali cestovní pojištění.

Direct pojišťovna recenze

Vzhledem k tomu, že společnost funguje více než 10 let, na internetu se dá najít více než jedna Direct pojišťovna recenze. Internetová recenze Direct pojišťovna je k dohledání především se starším datem, kdy pojišťovna byla jako jediná online pojišťovna skutečně raritou a psalo se o ní množství článků. V mnoha komentářích pod články o pojišťovně, nebo přímo u produktů (třeba Direct cestovní pojištění recenze), se dají dohledat cenné informace o fungování společnosti, o přístupu k zákazníkům a o tom, jaký je postup, když nastane Direct pojišťovna pojistná událost. Některým klientům nestačí fakt, že společnost získala ocenění v různých kategoriích, chtějí se přesvědčit sami, jak si pojišťovna stojí.

Skvělým pomocníkem pro potvrzení pravdivosti motta společnosti, které zní ,,konečně normální pojišťovna“, může být Direct pojišťovna hodnocení od minulých i současných klientů. Hledání hodnocení a zkušeností na vlastní pěst zabere spoustu času, proto někteří potencionální klienti upřednostňují online kalkulačky pro srovnání produktů a jednotlivých společností. Online kalkulačky jsou nástroje, díky kterým klient získá rychle a přehledně výčet produktů na jednom místě. Příkladem může být pojištění domácnosti srovnání, kde jsou vidět podmínky a benefity produktů různých pojišťoven. Klient si vybere na základě svých preferencí tu nejvíce vyhovující.

Direct pojišťovna zkušenosti s produkty

Dalšími faktory, které mohou rozhodnout, zda si klient vybere zrovna Direct jako svou pojišťovnu, mohou být Direct pojišťovna zkušenosti s jednotlivými produkty. Pozitivní ohlasy obsahují Direct pojišťovna povinné ručení zkušenosti spolu s havarijním pojištěním. Klienti oceňují jedinečné pojištění vozu, které je tím levnější, čím je hodnota automobilu nižší. Jak bylo uvedeno výše v článku, pojišťovna Direct recenze může pomoci klientům v rozhodování mezi jednotlivými produkty. Klient se může zaměřit na více parametrů, může to být pojišťovna Direct recenze společnosti jako takové, anebo hodnocení konkrétních produktů nabízených Direct pojišťovnou.

1

Direct pojišťovna povinné ručení zkušenosti

Direct nabízí zákonné pojištění, kam spadá pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, férové pojištění auta, přívěsu a motorky. Nabízí jak povinné ručení, tak havarijní pojištění. Pojištění je možné sestavit na míru, kdy si klient sám nastaví limity plnění. Asistence funguje non stop a je zdarma v České republice i v zahraničí. Pro mladá auta jsou připravené speciální výhody, kdy je možné získat 7% slevu každý rok nebo zachovat kupní cenu automobilu při krádeži. Direct pojišťovna povinné ručení zkušenosti pochvalují doplňková pojištění, kam je možné zařadit například pojištění všech skel (včetně střešního), pojištění zavazadel do 100.000 Kč, pojištění nezaviněné bouračky aj.

2

Direct pojišťovna hodnocení pojištění majetku

Mnoho kalkulaček na pojištění domácnosti srovnání ukáže ve výsledcích pojištění majetku od Directu. To nabízí pojištění bytu, domu, chaty nebo domácnosti. Všechna pojištění se dají sjednat kompletně online. Součástí pojištění je i základní asistence včetně opravy kotlů. Asistenční služby se mohou hodit i v případě zabouchnutých dveří. Klienti se zahradní technikou budou v bezpečí a nezapomíná se ani na hmyz a hlodavce. Pojištění majetku je nastavené na maximum, na pojistnou částku odpovídající hodnotě nemovitosti. Případné škody jsou proplácené v nových cenách, což znamená, že za zničené věci bude vyplaceno tolik peněz, aby si klient mohl koupit zcela nové věci (přestože stáří věci mohlo být 5 let či více). Uvedeme některá Direct pojišťovna hodnocení od klientů:

  • ,,Rychlost vyřešení pojistné události po opravě poškozeného majetku.“ Zdeněk P.
  • ,,Ač nejsem klientem pojišťovny, ale jen poškozeným, tak bylo vyřízení pojistné události rychlé a bezproblémové. Výborná komunikace.“ Tomáš H.
  • ,,Opravdu o nic jsem se nemusel starat, spokojenost oproti jiným pojišťovnám, 100% slušný přístup.“ Petr T.
3

Direct cestovní pojištění recenze

Cestovní pojištění od Directu platí od chvíle zaplacení, takže sjednání je možné pár minut před odjezdem na cesty. Srovnáme-li Generali cestovní pojištění a pojištění od Direct, Direct chrání klienty neomezeným limitem a nabízí možnost připojistit onemocnění covidem-19. Klient zaplatí za to, co potřebuje. Takže pokud ho čeká dovolená, kdy bude pár dní lézt po skalách, může se připojistit až v průběhu dovolené na konkrétní dny. V základním balíčku pojištění jsou léčebné výlohy, fyzioterapie, akutní zubní ošetření a cestovní asistence. Direct cestovní pojištění recenze uznávají téměř okamžitou platnost pojištění a pokrytí zemí pro pojištění covid-19 (země Evropské unie, Island, Lichtenštejnsko, Norsko, Švýcarsko a Velká Británie).

4

Recenze Direct pojišťovna pojištění odpovědnosti

Recenze Direct pojišťovna od minulých a současných klientů vychvalují také pojištění odpovědnosti. Klienti si mohou vybrat mezi pěti limity od 3 milionů do 25 milionů Kč. Do limitů se hradí škody na zdraví, na majetku a následné škody. Standard je, že pojištění odpovědnosti platí nejen pro klienta, který sjednal pojištění, ale i pro rodinu a všechny osoby, které bydlí s klientem v jedné domácnosti. Pojištění kryje klienty v případech jako jsou vytopení sousedů, způsobené škody na majetku jiné osobě nebo škody způsobené zvířetem (pes někoho pokouše).

5

Pojišťovna Direct recenze pojištění podnikání

Pojištění pro firmy od Direct pojišťovny zahrnují pojištění budov v hodnotě až do 20 milionů Kč, vybavení, strojů a elektroniky do 20 milionů Kč a zásob do 10 milionů Kč. Dále rychlou pomoc s poruchami vody, elektřiny a plynu. Společnosti si mohou pojistit i vichřice, krádež z pokladny nebo požár. Navíc je možné pojištění denního odškodného za přerušení provozu. Pro podnikatele nemusí být Direct pojišťovna pojistná událost katastrofou. Direct pojišťovna zkušenosti si mohou klienti přečíst na webových stránkách pojišťovny, kde je sekce ,,Příběhy podnikatelů“.

Direct pojišťovna pobočky

Uzavření nové smlouvy, upravení stávající smlouvy či zodpovězení dotazů poskytují Direct pojišťovna pobočky, kterých je v České republice 7. Adresy, otevírací doby a kontakty pro Direct pojišťovna pobočky jsou následující:

BC Titanium, Nové sady 25, 602 00 Brno

Provozní doba: od pondělí do čtvrtku od 8:30 do 17 hodin, pátek od 8:30 do 16 hodin
Telefon: +420 542 423 775
E-mail: martin.hrazdira@direct.cz

Radniční 133/1, 370 01, České Budějovice

Provozní doba: od pondělí do čtvrtku od 8:30 do 17 hodin, pátek od 8:30 do 16 hodin
Telefon: +420 380 420 691
E-mail: magdalena.valdova@direct.cz

Sokolovské náměstí 310/3, 460 01, Liberec II

Provozní doba: od pondělí do čtvrtku od 8:30 do 17 hodin, pátek od 8:30 do 16 hodin
Telefon: +420 485 103 410
E-mail: lucie.vargova@direct.cz

28. října 3348/65, 702 00, Ostrava

Provozní doba: od pondělí do čtvrtku od 8:30 do 17 hodin, pátek od 8:30 do 16 hodin
Telefon: +420 596 111 383
E-mail: kvetoslava.ticova@direct.cz

17. listopadu 181, 530 02, Pardubice

Provozní doba: od pondělí do čtvrtku od 8:30 do 17 hodin, pátek od 8:30 do 16 hodin
Telefon: +420 463 354 546
E-mail: pavla.maroszova@direct.cz

Prešovská 337/6, 301 00, Plzeň 3

Provozní doba: od pondělí do čtvrtku od 8:30 do 17 hodin, pátek od 8:30 do 16 hodin
Telefon: +420 378 401 057
E-mail: sarka.kocabova@direct.cz

Ječná 550/1, 120 00, Praha 2

Provozní doba: od pondělí do čtvrtku od 8:30 do 17 hodin, pátek od 8:30 do 16 hodin
Telefon: +420 226 531 501
E-mail: tomas.kadlec@direct.cz

Direct pojišťovna kontakt

Pro klienty i neklienty je připravený snadno zapamatovatelný Direct pojišťovna kontakt na telefonním čísle 221 221 221. Klientské centrum funguje každý všední den od 8 do 19 hodin. Pro hlášení škod a dotazů ohledně škodných událostí je k dispozici číslo 270 270 277, jež má stejnou provozní dobu jako klientské centrum. Asistenční služba pro všechny produkty je na telefonu 291 291 291. E-mailová adresa je info@direct.cz a datová schránka má ID 9tngrgm. Sídlo společnosti se nachází na adrese Nové sady 996/25, 602 00 Brno.